English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

وبلاگ انگلیش صفر سیزده بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی و آشنایی با فضا و مکالمات روزانه انگلیسی زبانان.راه کاری بهتر از شرکت در کلاس های زبان انگلیسی

نویسندگان

چند اصطلاح

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ب.ظ

Close together or far apart, you’re forever in my heart.


چه نزدیکم باشی چه دور ، همیشه در قلبمی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


To love is so startling it leaves little time for anything else.


دوست داشتن ناخوداگاه باعث می شود کمتر زمانی برای چیز دیگر باقی بماند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


If you judge people, you have no time to love them.


اگر به چشم سبک و سنگینی به مردم بنگری زمانی برای دوست داشتن آنها نخواهی داشت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


You don’t love a woman because she is beautiful, but she is beautiful because you love her.


زنی را دوست نداری چون زیباست، بلکه آن زن زیباست چون تو دوستش داری


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Love is that condition in which the happiness of another person is essential to your own.


عشق شرایطی است که در آن سعادت طرف مقابل کاملا وابسته به سعادت توست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


If I never met you, I wouldn’t like you. If I didn’t like you, I wouldn’t love you. If I didn’t love you, I wouldn’t miss you. But I did, I do, and I will.


اگر نمی دیدمت ازت خوشم نمیامد. اگر ازت خوشم نمیامد عاشقت نمی شدم. اگر عاشقت نمی شدم دلم برایت تنگ نمی شد. اما دیدمت، عاشقت هستم و دلتنگت خواهم شد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Immature love says: ‘I love you because I need you.’

Mature love says ‘I need you because I love you.’


به ظاهر عاشقان می گویند: دوستت دارم چون به تو نیاز دارم


عاشقان واقعی می گویند: به تو نیاز دارم چون دوستت دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Without His love I can do nothing, with His love there is nothing I cannot do.


بدون عشقش قادر به انجام هیچ کاری نیستم، با عشقش چیزی وجود ندارد که نتوانم انجام دهم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


There is only one happiness in life to love and to be loved.


تنها یک نوع خوشبختی در زندگی وجود دارد: عاشق بودن و معشوق بودن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


I love you, not only for what you are, But for what I am when I am with you.


دوستت دارم نه برای آنچه که توهستی، بلکه برای آنچه من هستم وقتی تو با منی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


The one who loves least controls the relationship.


در عشق فردی که کمتر عاشق است، رابطه را کنترل می کند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


There is no remedy for love than to love more.


درمانی برای عشق وجود ندارد مگر بیشتر عشق ورزیدن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Love is not in our choice but in our fate.


عشق را نمی توانیم انتحاب کنیم بلکه در سرنوشت ما نوشته شده است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


My night has become a sunny dawn because of you.


شبم همچون روزی آفتابی شده است به خاطر تو


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Love is composed of a single soul inhabiting two bodies.


عشق از یک روح تشکیل شده که در دو بدن قرار دارد


english013.blog.ir

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
طاها معبدی

نظرات  (۲)

فوق العادست

چه جملات قشنگی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی