English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

وبلاگ انگلیش صفر سیزده بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی و آشنایی با فضا و مکالمات روزانه انگلیسی زبانان.راه کاری بهتر از شرکت در کلاس های زبان انگلیسی

نویسندگان

اصطلاحات کاربردی در زبان انگیلیسی

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ب.ظ


✅ اصطلاحات کاربردی در انگلیسی✅


💎I have to see about it

حالاببینم چی میشه

💎Are you teasing me

مسخره ام میکنی؟

💎Stay where you are

همون جا وایسا

💎I'll sue you

من ازدست شماشکایت میکنم

💎Give that to me

اونو بده به من

💎He's not okay at all

حالش خیلی بده

💎It's the end of me

بیچاره شدم

💎I am worried

دلم شورمیزنه

💎That is no problem

اشکال نداره

💎What do you need

امرتون؟

💎Here you are

بفرمایید

💎Have a nice time

خوش باشی

💎Good old days

یادش بخیر

💎God help me

خدابخیرکنه

💎Keep that in mind

دیگه سفارش نکنما

💎Good job

دستت طلا

💎Stick to your job

بچسب به کارت

💎God willing

انشاالله

💎Back to work

به کارت برس

💎You know what

میدونی چیه؟

💎Where then?

پس کجا؟


english013.blog.ir

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
طاها معبدی

نظرات  (۴)

جملات واقعا کارردییه ممنون بابت متنتون

اگر بشه لغاتی که زیاد استفاده می شه و امیانه است رو اموزش بدید خیلی از شما ممنون میشم

 

پاسخ:
چشم حتما پست میشه

خیلی عالی ، کار آمد وزیبا بود ولی  متاسفانه من تلفظ صحیح بعضی از لغات رو  بلد نیستم ، خیلی خوب می شد اگه تلفظ شو بزارید.

 

راستی اگر میشد چند لغت کار آمد به ما یاد بدید خیلی ممنون میشم.😊

پاسخ:
هر کدوم از کلماتی رو که در تلفظش مشکل دارید میتونید بپرسید من حتما پاسخ میدم

لغت کارآمد درباره چه موضوعی دوست دارید یاد بگیرید؟

مثل همه ی مطالبتون عالیییی!

خسته نباشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی