English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

وبلاگ انگلیش صفر سیزده بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی و آشنایی با فضا و مکالمات روزانه انگلیسی زبانان.راه کاری بهتر از شرکت در کلاس های زبان انگلیسی

نویسندگان

جملات پرکاربرد روزانه{بخش1}

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ق.ظ

 I appreciate what you are doing for me.

از کارهایی که برای من انجام میدی ممنون.

 I have no word to express my deep gratitude.

جدا نمی‌دونم چطور از شما تشکر کنم (نمی‌دانم با چه زبانی از شما تشکر کنم).

 I don’t have anything to give in return.

نمی‌دونم محبت شما را چگونه جبران کنم.

Dont feel restrained.

معذب نباشید.(راحت باشید).

 Every thing clicked back to me at once.

یکدفعه همه چیز یادم آمد.

Who ever said that?.

اصلا کی اینو گفته؟

 He is a man of influence.

او مرد صاحب نفوذی است.

I am not in a good mood today.

امروز زیاد حال و حوصله ندارم.


سایت ENGLISH for You بهترین راه برای یادگیری انگلیسیی


Www.English013.Blog.ir



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۷
طاها معبدی

نظرات  (۲)

عالی بود حتما استفادشون میکنم

جملاتی که واقعا آدما باید بدونن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی