English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

وبلاگ انگلیش صفر سیزده بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی و آشنایی با فضا و مکالمات روزانه انگلیسی زبانان.راه کاری بهتر از شرکت در کلاس های زبان انگلیسی

نویسندگان

داستان کوتاه انگلیسی love

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۵ ب.ظ

Girl – would you live for me
دختر : آیا بخاطر من زندگی میکنی؟

Boy – no
پسر: نه

Girl – would you do anything for me
دختر : آیا کاری برای من انجام میدی؟

Boy – no
پسر: نه

Girl – choose me or your life
دختر : یا من رو انتخاب کن یا زندگی رو

Boy – my life
پسر : زندگی رو

The girl ran away in shock depression
دختر گریه کنان دور شد

The boy ran after her and told her….
پسر به دنبالش رفت و بهش گفت

The reason you never crossed my mind because you always on my mind.
دلیل اینکه به ذهنم خطور نمی کنی این هست که همیشه درذهن منی

The reason why i don’t like you because…. I love you.
دلیل اینکه تو رو دوست ندارم اینه که عاشقتم

The reason i don’t want is because…. I need you .
دلیل اینکه تو رو نمی خوام اینه که بهت نیاز دارم

The reason why i wouldn’t cry if left… because I will die if you left .
دلیل اینکه گریه نمیکنم اگر بری اینه که اگر بری می میرم

The reason i wouldn’t live for you is because…. I would die for you .
دلیل اینکه بخاطر تو زندگی نمی کنم اینه که برای تو می میرم

The reason i am not willing to do anything for you is because…. I would do everything for you.
دلیل اینکه کاری برای تو انجام نمی دم اینه که هر کاری می کنم به خاطر توست

The reason i chose my life is because…. You are my life .
دلیل اینکه زندگی رو انتخاب میکنم اینه که تو زندگی منی

 

English013

نظرات  (۸)

۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۵:۲۳ نیک برکارد

قشنگ بود...

پاسخ:
سپاس🙏
۰۷ آبان ۹۸ ، ۰۱:۲۹ ناشناسِ پُر حرف!

داشتم میگفتم چه پسره آدم بیخودیه خب یکیشو لااقل بگو آره :/ 

که دیدم جنسش خراب بوده قصد آزار داشته:)

پاسخ:
دقیقا همین طور بوده😂

خیلی قشنگ بود ولی پسره دیگه زیادی احساسیش کردم:/

پاسخ:
خب پسره دیگه تو طبیعتشه!(:

😅تشکر

پاسخ:
خواهش😊

و در پایان دخترک خر شد و به دنبال پسر رفتD:

پاسخ:
دقیقا!.ظاهرا استعداد داستان نویسی خوبی دارید

D:

عالی ، واقعا کاربردی بود 

پاسخ:
سپاس جناب

لطفا داستان های بیشتری بذارید.هم به ترجممون کمک میکنه هم اینکه محتواش عالیه

پاسخ:
چشم حتما.تشکر بابت انتقادتون

بسیار زیبا بود!

پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی