English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

وبلاگ انگلیش صفر سیزده بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی و آشنایی با فضا و مکالمات روزانه انگلیسی زبانان.راه کاری بهتر از شرکت در کلاس های زبان انگلیسی

نویسندگان

یادگیری انگلیسی با موسیقی(taylor swift)

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۱۴ ب.ظ

 

But then something happened one magical night
ولی یهو تو یه شب جادویی یه اتفاقی افتاد

I forgot that you existed
وجودت رو به کل فراموش کردم

And I thought that it would kill me, but it didn’t
فکر میکردم که نبودت منو میکشه ولی اینطور نشد

And it was so nice
و خیلی دلچسب بود

So peaceful and quiet
پر از صلح و سکوت

I forgot that you existed
وجودت رو به کل فراموش کردم

It isn’t love, it isn’t hate, it’s just indifference
اسمش نه عشقه و نه نفرت ، بهش میگن بی تفاوتی

I forgot that you
فراموش کردم ( وجودت رو )

Got out some popcorn
با یه ظرف پاپ کورن نشستی به تماشا

As soon as my rep started going down, down, down
وقتی که شهرتم شروع به نزول کرد

Laughed on the school yard
تو حیاط مدرسه بهم خندیدی

As soon as I tripped up and hit the ground, ground, ground
وقتی که پام گیر کرد و خوردم زمین

 

And I would’ve stuck around for ya
و من همونی بودم که همش به پات نشستم

Would’ve fought the whole town, so yeah
بخاطرت با یه شهر جنگیدم

Would’ve been right there, front row
تو ردیف اول سالن اجرات بودم

Even if nobody came to your show
حتی اگه کسی برای تماشات نمی اومد

But you showed who you are, then one magical night
ولی تو ذات خودتو نشون دادی و بعدش تو یه شب جادویی

I forgot that you existed
وجودت رو به کل فراموش کردم

And I thought that it would kill me, but it didn’t
فکر میکردم که نبودت منو میکشه ولی اینطور نشد

And it was so nice
و خیلی دلچسب بود

So peaceful and quiet
پر از صلح و سکوت

I forgot that you existed
وجودت رو به کل فراموش کردم

It isn’t love, it isn’t hate, it’s just indifference
اسمش نه عشقه و نه نفرت ، بهش میگن بی تفاوتی

I forgot that you
فراموش کردم ( وجودت رو )

 

Sent me a clear message
پیام یکی دیگه رو برام فوروارد کردی

Taught me some hard lessons
اون برام درس عبرت ارزشمندی شد

I just forget what they were
دیگه اصلن یادمم نیست که چی بود پیام

It’s all just a blur
همشون تیره و
تارن تو ذهنم

I forgot that you existed
وجودت رو به کل فراموش کردم

And I thought that it would kill me, but it didn’t
فکر میکردم که نبودت منو میکشه ولی اینطور نشد

And it was so nice
و خیلی دلچسب بود

So peaceful and quiet
پر از صلح و سکوت

I forgot that you existed
وجودت رو به کل فراموش کردم

I did, I did, I did
آره این کار رو کردم

It isn’t hate, it’s just indifference
این با متنفر شدن فرق داره و اسمش بی تفاوتیه

It isn’t love, it isn’t hate, it’s just indifference
اسمش نه عشقه و نه نفرت ، بهش میگن بی تفاوتی

So, yeah
آره اینجوریاس

 

 

 

English013.blog.ir

نظرات  (۳)

آهنگ مورد علاقمو انتخاب کردید عالی بود🤗

پاسخ:
خوشحالم که مورد پسنددتون بوده

عالی!

با موسیقی faded راحت تر هست . خیلی از منابع از این موسیقی استفاده میکنن .

پلن تبلیغات ماهانه فقط 3000 ت . بهم سر بزن

پاسخ:
اره خیلی راحت تره ولی چون این اهنگ تیلور از نظرم هم ریتمیک بود و هم پر معنی گذاشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی