English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

یادگیری آسان زبان انگلیسی - English013

English013

وبلاگ انگلیش صفر سیزده بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی و آشنایی با فضا و مکالمات روزانه انگلیسی زبانان.راه کاری بهتر از شرکت در کلاس های زبان انگلیسی

نویسندگان

مکالمه انگلیسی در بانک

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۳ ب.ظ

‫کجا را باید امضا کنم؟

Where should I sign?

 

من منتظر یک حواله بانکی از آلمان هستم.

I’m expecting a transfer from Germany.

 

‫این شماره حسابم است.

Here is my account number.

 

‫پول رسیده است؟

Has the money arrived?

 

‫من می خواهم این پول را به ارز دیگری تبدیل نمایم.

I want to change money.

 

‫من به دلار آمریکا نیاز دارم.

I need US-Dollars.

 

‫لطفآ اسکناس های ریز به من بدهید.

Could you please give me small notes / bills ?

 

‫آیا اینجا دستگاه عابر بانک وجود دارد؟

Is there a cashpoint / an ATM ?

 

‫چه مقدار پول می توان برداشت نمود؟

How much money can one withdraw?

 

‫کدام کارت های اعتباری را می توان استفاده کرد؟

Which credit cards can one use?

 

English 4 You

نظرات  (۳)

مفید و کارامد

پاسخ:
تشکر😎

Very practical and useful

آموزش زبان انگلیسی به صورت عامیانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی